KENAPA RAMAI AMIK PAKEJ VIP RAMADHAN PACK?

KENAPA RAMAI AMIK PAKEJ VIP RAMADHAN PACK?

πŸ¦… Dapat produk nilai RM1820 (TAPI CUMA BAYAR RM1547). Boleh pilih nak apa.

πŸ’š Dapat ID (tiada yuran tahunan)

πŸ¦… Ada ID, belian terkumpul, boleh tebus produk free. Kat sini lah saya kata, jadi ahli makan sendiri pun, macam macam keistimewaan dah dapat.

πŸ’š Nak guna sendiri boleh. Nak sama guna sama jual, punnn bolehhh. Semuanya simple dan fun je awakkk, dalam Forever ni.

πŸ¦… PRODUK PREMIUM KUALITI, organik malah dapat Kosher certified, tapiiiii pada harga mampu milik untuk kegunaan seisi keluarga.

πŸ’š Untung runcit BESAR. Less sampai 35% tauu. Paling tinggi less 48% haa best ke best sangattttt. Contoh madu sebotol dah untung RM30.10.

πŸ¦… Bonus BESAR. 20% contoh lah, ahli group u beli madu sebotol u dapat bonus RM17.

πŸ’š Ada support group. Banyak sangat free info and rewards best best gilaa.

πŸ¦…Tiada MOQ bulanan ❌

πŸ’š Tiada kena maintain ❌

πŸ¦… Tak wajib belian peribadi ❌

πŸ’š Tak perlu simpan stok ❌

πŸ¦… Order online, pengeposan dari HQ — stail dropship tapi level business owner, siap dapat website hak milik sendiri percuma lagiiii.

Sebab tu dipanggil FBO, Forever Business Owner :) ada yang teringin nak shoot VIP terus? Jom bagitau saya, saya ajar dan tunjuk camne cara mudah.

Dah ada 2 orang risik risik  nak roket VIP terus πŸ’ seorang lagi nak start jadi ahli. Means kuota cuma tinggal 2 orang je lagi saya buka, untuk slot jadi anak bisnes saya.😊

Nak 5 je tauu, 3 dah dapat, tinggal 2 je lagi slot open to all.

Tahniah korang πŸ’ sebab dah buat pilihan yang bijak dengan memilih Forever.

#ForeverbyMarhamah
#MyRizqGroup

Comments

Popular posts from this blog

UBAT GIGI ALOEVERA MEMBERSIHKAN KARANG GIGI.

KENAPA SAYA PILIH FOREVER LIVING SEBAGAI SUPPLEMENT & BISNES SEPANJANG HIDUP

Pomesteen Untuk Wanita